Швидке поширення продукту – це не лише ознака його якості, а й в багатьох випадках правильно обрана маркетингова стратегія. Те, наскільки швидко росте ринок продукту в перші місяці його життя, як правило є ключовим фактором, який визначає майбутнє продукту.
Люк Врублєвскі (Luke Wroblewski) – відомий веб-дизайнер, зробив підбірку пристроїв та програм, які найдинамічніше здобували аудиторію в перші тижні/місяці свого існування.
- Nintendo Wii (випущена в листопаді 2006) за 13 днів продано 1 мільйон пристроїв (джерело)
- Nintendo DS (листопад 2004) за 15 днів продано 1 мільйон пристроїв (джерело)
- Apple iPad (квітень 2010) за 28 днів продано 1 мільйон пристроїв (джерело)
- Apple iPhone (червень 2007) за 74 днів продано 1 мільйон пристроїв (джерело)
- В 2005 Skype став програмою, яка найшвидше поширювалась – за 25 місяців її встановили 54 мільйони користувачів. (джерело)
- В 2007 році застосунок (application) iLike на Facebook протягом першого тижня після його запуску встановило понад й мільйон користувачів. Ще через 5 днів iLike подолав 2-й мільйон, а через 4 дні – третій. (джерело)
- В 2009 році FarmVille стала найбільш динамічно поширюваною грою, яка за перший тиждень набрала понад 1 мільйон активних користувачів (джерело)