Як ми нещодавно писали, клієнти платіжної системи Portmone не змогли проводити будь-які транзакції через Приватбанк, який їх заблокував.
В коментарі для Коммерсанту, керівник центру електронного банкінга Приватбанку, Олександр Вітязь, все заперечує. За його словами, випадок, про який написало видання proIT, всього лиш непорозуміння, і банк насправді нікого не блокував. “можливою причиною проблеми було те, що клієнт попередньо не розблокував свою картку в системі Приват24”, – сказав Вітязь.
В той же час експерти ринку електронних платежів на умовах анонімності повідомляють, що такі конфліктні ситуації між Приватбанком і Portmone виникають вже не вперше, і однією з причин може бути бажання Приватбанка убезпечити своїх клієнтів в силу недосконалості Portmone, як і будь-якої іншої платіжної системи.
Цікаво, що в call-центрі банку ясно повідомляють, що не радять своїм клієнтам користуватись системою Portmone.