Корпорація Google уклала партнерство з Facebook щодо взаємодії своєї рекламної платформи DoubleClick з платформою Facebook Exchange (FBX). Це дозволить клієнтам розміщувати рекламу на Facebook, як на партнерському майданчику – повідомляється в офіційному блозі DoubleClick.
Раніше, щоб запустити рекламну кампанію в соціальній мережі Facebook, рекламодавцеві доводилося оплачувати її окремо, безпосередньо на сайті соціальної мережі. Тепер рекламодавці зможуть отримати доступ до FBX безпосередньо на DoubleClick.
В найближчі декілька місяців DoubleClick Bid Manager, що дозволяє рекламодавцям здійснювати закупівлю реклами, буде інтегрований з FBX.
Facebook AD Exchange (FBX) була запущена у вересні минулого року. Її особливість є можливість купувати рекламу за власними ставками і розміщувати її в режимі реального часу.
Рекламу в рамках FBX можна розміщувати за низкою параметрів, прив’язуючи її до певних подій – наприклад, прем’єр фільмів, спортивних змагань, відкриття виставки, певне свято. Також рекламодавці можуть самі встановлювати параметри розміщення реклами в рамках FBX.
Система визначає користувачів Facebook, які відвідують сайт рекламодавця. На комп’ютери таких користувачів встановлюється cookie-файл, який надалі фіксує його споживчу поведінку, дані про переваги, звички й інтереси. Ці дані згодом використовує FBX для відображення на Facebook саме тієї реклами, яка може бути цікава користувачеві.