Київський Міжнародний Інститут Соціології (КМІС) на замовлення веб-агенції Kensu Interactive провів в травні дослідження “Використання інтернету в Україні”. Чимало сайтів одразу ж оприлюднили інформацію про те, що 21% населення України купує в інтернеті. Це виявилось, м‘яко кажучи, неправдою.
Опитування було проведено серед населення віком від 18 до 45 років, які проживають в 75 населених пунктах (міста і смт) в усіх областях України і Автономній республіці Крим. Вибірка склала 628 респондентів, і на думку експертів є репрезентативною для цієї вікової категорії, а допустима похибка не перевищує 3,3%.
За результатами дослідження 56% українців віком від 18-45 років, що проживають в міській місцевості, користувалися інтернетом упродовж останніх 30 днів. А серед респондентів у віці 18-25 років цей показник ще вищий – 72%.
Але найцікавішою цифрою є інформація про користувачів, які купували товари чи послуги в інтернеті – таких виявилось 21%. Цифра, погодьтесь, вражаюча. Хоча в релізі не вказано, що мається на увазі під «купуванням» – процес замовлення в інтернеті з подальшою оплатою готівкою (що більш реально) чи фізична оплата в інтернеті.
Найбільш популярними соціальними мережами серед респондентів виявилися Vkontakte.ru – 47% користувались протягом останніх 30 днів і Odnoklassniki.ru – 45%.
Для пошуку новин і іншої інформації респонденти найчастіше звертаються до пошукових систем Google.com.ua – 49% і Yandex.ru – 30%.