Інтернет Асоціація України завершила дослідження ринку медійної інтернет-реклами за підсумками 1-го півріччя 2013 р. Предметом дослідження став обсяг грошових коштів витрачених на медійну інтернет-рекламу, орієнтовану на українську інтернет-аудиторію, виключаючи витрати на digital-обслуговування. До медійної інтернет-реклами відноситься банерна реклама, відеореклама, спонсорство і нестандартні рішення.
За даними дослідження, обсяг ринку медійної інтернет-реклами в І півріччі 2013 р. склав 348 млн грн при частці прямих продажів на цьому ринку 40%.
Ринок продовжує активне зростання: в І півріччі 2012 року він складав 253 млн грн., за 2012 рік в цілому – 594 млн грн. Ріст в І півріччі 2013 до відповідного періоду 2012 року склав 37%.
Методика виміру ґрунтується на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів. Учасникам дослідження було запропоновано заповнити спеціальні анкети, в яких агентства на анонімній основі повинні вказати суми отриманих від рекламодавців коштів по конкретних сайтах, а сайти – представити долю у своїх оборотах групи агентств, що надали анкету.