Новим директором з маркетингу «МТС Україна» став Олег Решетін, який до цього очолював департамент маркетингу в корпоративному центрі групи МТС.
В «МТС Україна» Решетін відповідатиме за реалізацію маркетингової стратегії, метою якої є розвиток інноваційних послуг, мобільного інтернету, М2М, інших data-сервісів.
Решетін навчався в Московському Державному Технічному Університеты ім. Н.Е.Баумана та Московській Міжнародній Вищій Школі Бізнесу «МІРБІС». Має ступінь МВА бізнес школи HEC Paris та Вищої Школи Менеджменту Санкт-Петербурзького державного університету.
Решетін керував запуском ATL-кампаній для роздрібного ринку «Супер Нуль», «Супер МТС», «20% Повертаються з Коннекту», MAXI, Smart та Ultra.