Деякі користувачі Foursquare з України отримали запрошення до бета-тестування рекламного сервісу Foursquare Ads:
Процес створення рекламного повідомлення інтуїтивно простий: вам потрібно обрати локацію чи сторінку (яка обов’язково має мати локації), встановити місячний бюджет (мінімальний = $50), написати рекламне повідомлення, обрати зображення (або завантажити, або з тих, що вже додані до локації вами чи користувачами) та оплатити рекламу.
На кожному кроці ви можете скористатися коротенькими підказками, наприклад, дізнатися, хто буде бачити вашу рекламу:
Більше про рекламу у Foursquare ви можете прочитати тут (тут же можете подати заявку на участь у тестуванні), а також у відповідному розділі підтримки. До речі, на цій сторінці вказано, що реклама у Foursquare доступна для окремих користувачів із США, Великобританії, Туреччини, Бразилії та Росії – мабуть, користувачів з України Foursquare вважає такими, що відносяться до Росії.
Ось як виглядатиме така реклама в результатах пошуку за якоюсь ознакою (у цьому випадку – за спеціальними пропозиціями):
Це ж рекламне повідомлення опублікується як апдейт від вашої локації, який користувачі зможуть побачити у себе в стрічках новин:
Такий апдейт, однак, як пояснив Артем Комолов, не має властивостей sponsored stories – тобто не затримується в топі стрічки новин. Promoted Updates, пояснив Артем, це трошки інше, ці об’яви дійсно колись анонсувались, але допоки вони не доступні для використання.
Після того, як ви створите рекламу, ви отримаєте відповідне сповіщення із основними відомостями про неї на електронну пошту:
Тут же ви отримаєте лінка на панель управління вашою рекламою – де ви зможете міняти потрібні параметри (у тому числі й призупинити рекламу) та бачити статистику:
Окремі організації вже задоволені результатами реклами у Foursquare – зокрема, така рекламна кампанія збільшила відвідуваність вільного простору Циферблат у 2,5 рази, а кількість нових відвідувачів виросла удвічі порівняно з аналогічними періодами.