Facebook скасував вимогу щодо адміністрування конкурсів виключно за допомогою окремих додатків. Тепер конкурси можна вільно проводити у Timeline сторінок брендів, а також (як і раніше) за допомогою додатків.
Наприклад, тепер можна:
– долучати до участі за постом користувача на сторінці або коментом чи лайком публікації на сторінці;
– долучати до участі за приватним повідомленням користувача до сторінки;
– використовувати лайки як механізм голосування (що раніше було заборонено).
Як і раніше, не можна адмініструвати конкурси від брендів у персональних Timeline. Facebook окремо наголошує, що заборонено спонукати користувачів відмічати себе на фото чи відео – на яких їх насправді немає. Наприклад, дозволяється просити людей публікувати ім’я нового продукту компанії в обмін на шанс виграти якись приз – але забороняється просити людей відмітити себе на зображеннях нового продукту в обмін на можливість виграти приз.
Повні правила проведення конкурсів у Facebook ви можете завантажити за цим лінком.