Facebook має намір тестувати новий платіжний продукт – який дозволить користувачам робити покупки в мобільних додатках використовуючи для цього свої дані з Facebook. Це дозволить користувачам, які попередньо вказали номер своєї платіжної карти у соціальній мережі, робити покупки у партнерських мобільних додатках без уведення своїх платіжних даних.
Facebook підтвердив цей намір тестувати власний платіжний продукт, тестування запустять, можливо, вже наступного місяця. Оглядачі вже називають цей платіжний продукт прямим конкурентом PayPal, а також Google та Amazon.
PayPal у своїй заяві з цього приводу зазначає: «у нас чудові стосунки із Facebook і ми очікуємо, що так буде і надалі. Наші користувачі люблять користуватися PayPal у Facebook. Ми інвестуємо в мобільні платежі з 2006 року, і у 2012 році 10% усіх платежів у системі – $14 млрд – були здійснені через мобільні пристрої. Позаяк, ми завжди вітаємо конкуренцію і чекаємо з нетерпінням що ж Facebook анонсує».
У відповідь Facebook зробив таку заяву: «ми продовжуємо мати чудові стосунки з PayPal, і цей наш новий продукт – це просто тест як ми можемо допомогти нашим партнерським додаткам забезпечити простіший комерційний досвід для своїх клієнтів. Цей тест не передбачає усунення процесу платежів від поточної платіжної системи».
Запровадження власної платіжної системи також дасть соціальній мережі розширену інформацію про споживацьку поведінку своїх користувачів. Але наразі важко сказати скільки користувачів вказали свої платіжні дані у Facebook-профілях. Припускають, що для США це не більше ніж 10 млн таких профілів з платіжною інформацією.
Сучаріта Мулпуру, експерт з електронної комерції Forrester, вважає, що ніхто не довіряє соціальній мережі свою платіжну інформацію, і користувачі однозначно не довірятимуть Facebook. У той час як у PayPal більш ніж 100 млн реальних користувачів.