Компанія Hitwise, яка спеціалізується на веб аналітиці, повідомила сьогодні, що за підсумками травня британські користувачі відвідували частіше соціальні мережі, ніж пошуковики. Це сталось вперше, але не стало несподіванкою, оскільки темпи росту аудиторії соціальних мереж є вищими за пошуковики.
За інформацією Hitwise, соціальні мережі (сюди компанія відносить і форуми) отримали 11,88% візитів британських інтернет користувачів, а пошуковики – 11,33%.
Цікаво, що Hitwise відносить до соціальних мереж не лише класичні Facebook чи MySpace, а й YouTube.
Поки що пошуковики залишаються найбільшим джерелом трафіку для сайтів. Але частка трафіку з соціальних мереж зростає щомісяця. Такі популярні сайти як Techcrunch та Mashable вже давно отримують більше трафіку з соціальних мереж, ніж від пошуковиків. І така тенденція зберігатиметься протягом ближчого часу. Очевидно, що це сприятиме й перерозподілу рекламних бюджетів з пошуковиків в бік соціальних мереж.
Pingback: Люди проводять у соціальних мережах 1/4 свого часу | Watcher()