Телекомунікаційна компанія O2 запустила рекламну кампанію «Be More Dog» («будьте більше собаками»), у промо-ролику якої лінивий кіт, якому все набридло, раптом починає поводитися як собака – і повертає собі смак до життя:
Такою рекламною кампанією O2 намагається «розрухати» британців і спонукати їх до користування новими технологіями, і взагалі до сприймання всього нового. Тим більше, що цього літа компанія збирається запускати 4G:
На спеціальному сайті рекламної кампанії вам запропонують також погратися в мобільну гру – для цього вам потрібно зайти у відповідний розділ та отримати веб-адресу, до якої маєте зайти з мобільного пристрою:
Тут же на сайті ви можете створити «собачу бомбу» – ви маєте обрати початкове звернення, кота, собаку і отримати на виході автоматично згенероване відео:
У цьому відео пояснюється теорія, яка стоїть за ідеєю рекламної кампанії. Таке собі мотиваційне відео, яке показує як багато різного прекрасного технологічного довкола нас і чому нам ніяк не можна цього пропустити:
Кампанію розробила агенція VCCP, бюджет кампанії складає 10 млн фунтів стерлінгів.