Businessinsider порівняв скільки часу американські користувачі проводять часу в соцмережах з мобільних пристроїв та ПК. Найбільш мобільними соціальними мережами, звичайно ж, стали Foursquare та Instagram – їхні користувачі 99% часу проводять у цих соцмережах з мобільних пристроїв.
Далі йде Twitter – його американські користувачі 70% часу проводять у мікроблоговій мережі з мобільних пристроїв. Для Facebook цей показник складає 50%, Pinterest – 48%, для Tumblr – 13% (дані станом на листопад 2012 року):
При цьому частка доходів Facebook від мобільної реклами у минулому році склала 11% навіть попри те, що соцмережа запустила мобільну рекламу лише наприкінці другого кварталу. До четвертого кварталу частка доходів від мобільної реклами зросла до 23%. Twitter заявляє, що його доходи від мобільної реклами регулярно перевищують доходи від десктопної.