Найбільші українські медіагрупи – Inter Media Group, StarLightMedia (SLM), «1+1» і «Медіа група Україна» (МГУ) – представлять завтра нову модель співпраці з інтернет-ресурсами.
«Медіагрупи мають намір змінити ситуацію на ринку відеоконтенту в українському інтернеті і пропонують українським майданчикам способи легалізації», – йдеться в запрошенні на завтрашню презентацію для журналістів.
Газета «Коммерсант» з посиланням на власні джерела пише, що медіагрупи готові відмовитися від претензій до інтернет-ресурсів, що розміщують піратський контент, і запропонувати до кінця літа укласти угоди на трансляцію.
При цьому для користувачів сайтів контент як і раніше залишиться безкоштовним. Інтернет-ресурсам запропонують розміщувати на своїх сторінках спеціальний плеєр, створений медіагрупами, на якому програватиметься контент і відеореклама.
Доходи від відеореклами отримуватиме правовласник, при цьому у майданчика залишиться можливість заробляти на інших носіях, наприклад на баннерній рекламі. За такою схемою SLM, «1+1» і МГУ вже працюють з одним з найбільших українських порталів – bigmir.net.
Високий рівень піратства утримував «1+1» і SLM від запуску власних відеосервісів. Останні декілька років медіагрупи ведуть активну боротьбу з інтернет-піратством – на початку 2012 року був на півроку закритий найбільший файлообмінний ресурс в країні – ex.ua, восени «1+1» і МГУ добилися видалення з популярних спортивних сайтів football.ua, iSport.ua, ua-football.com і sport.ua фрагментів фтубольных матчів Ліги чемпіонів, Ліги Європи і української Прем’єр-ліги. Також від сервісу інтернет-телебачення Divan.tv вимагали припинити трансляцію телеканалів, що вилилось у судові розгляди. У травні МГУ запустив власний ресурс – oll.tv, який, окрім бібліотеки популярних фільмів і серіалів, отримав ексклюзивні права на показ фінальної частини чемпіонату ЄВРО-2012 та інших футбольних турнірів.
За прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції, ринок відеореклами в Уанеті в 2013 році виросте на 91% до 42 млн грн, що може скласти майже 10% всього обсягу банерної реклами і лише біля 1% загального обсягу телереклами.