Facebook опублікував кілька простих порад для брендів як краще використовувати хештеги. Поради досить очевидні, але від того не менш корисні:
1. Якщо ви вже використовуєте хештеги в рекламних кампаніях на інших майданчиках, ви можете підсилити ці кампанії включаючи ці хештеги у рекламі на Facebook.
2. Хештеги, які ви використовуєте на інших майданчиках, під’єднаних до вашої сторінки, будуть автоматично клікабельними у Facebook.
3. Варто відслідковувати публічні обговорення стосовно вашого бренду і долучатися до цих обговорень.
4. Хештеги ніяк не підвищать залученість ваших користувачів через їхні стрічки новин. Відповідно, Facebook рекомендує далі фокусуватися на існуючих рекламних кампаніях щоб досягати потрібних цілей.
У подальшому Facebook планує розбудувати додаткові можливості для маркетологів – trending hashtags та нову статистику (insights) – щоб краще розуміти як хештеги вписуються у вашу загальну маркетингову стратегію і як вони можуть допомогти досягнути поставлені цілі.