Facebook запустив функцію хештегів, що дозволяє групувати повідомлення різних користувачів на певну тему.
Хештеги дають можливість відстежувати цікаві дискусії про великі події, відомих людей або трендові теми.
Працювати хештеги будуть так само, як в сервісах Twitter та Instagram – будь-які слова зі значком # в повідомленні є клікабельними хештегами.
При натисненні на хештег користувач побачить підбірку записів інших людей, груп і сторінок з аналогічною відміткою, а також публічних сторінок пов’язаних з хештегом подією, людиною або явищем.
Пошук за хештегами буде можливий як з рядка пошуку, так і натисканням на відмітки в записах, що транслюються з інших сервісів, а також створювати публікації безпосередньо з підбірки записів, об’єднаної хештегом.
Наразі хештеги доступні лише частині користувачів. В ближчі дні функціонал буде працювати у всіх.
Facebook також обіцяє почати публікацію найбільш популярні в даний момент підбірки хештегів. Аналогічну функцію має, наприклад, Twitter – trending topics.