Протягом наступних шести місяців Facebook скоротить кількість своїх рекламних продуктів більш ніж удвічі. Наразі соціальна мережа пропонує 27 таких продуктів.
Причиною такого скорочення стало бажання спростити рекламні пропозиції та усунути дублювання функцій різних рекламних продуктів. Нові рекламні формати пропонуватимуть прості комплексні рішення, які виходять із бізнесових цілей рекламодавців: продажі, встановлення додатків, обговорення продуктів тощо. Залежно від ваших цілей Facebook автоматично запропонує вам оптимальну комбінацію рекламних продуктів.
Зокрема, зі сторінок брендів зникнуть опитування: Facebook вважає, що маркетологи можуть просто запитати про щось в публікації та отримати відповіді у коментарях:
Також зникнуть офери – тому що те саме можна запропонувати у звичайній публікації з лінком на пропозицію. Facebook вважає, що так буде ефективніше:
Тепер Facebook включатиме sponsored stories до усіх своїх рекламних форматів. Тобто це будуть такі собі комбіновані рекламні повідомлення з соціальним контекстом:
Нові рекламні повідомлення будуть сумісними із різними платформами – ПК, смартфони, планшети. Рекламних форматів буде менше, а процес створення рекламних повідомлень буде простішим.
В цілому Facebook переконаний, що ці оновлення допоможуть маркетологам легше досягати потрібні групи людей з потрібними повідомленнями і отримувати потрібні результати.