Офіси відкритого типу (більше шести осіб в кабінеті) стають все популярнішими. Близько 70% американців працюють в таких офісах. Але від такої роботи працівники менш продуктивні, менш щасливі та більше хворіють.
У відкритих офісах хворіють на 62% більше ніж в індивідуальних кабінетах. Можливо, це пов’язано з легшим поширенням вірусів і бактерій у відкритих офісах. Або з тим, що робота в таких офісах спричиняє більше стресу через брак приватності.
Іншими негативними аспектами роботи у відкритому офісі є шум і температура. Розмови, дзвоніння телефонів, шум від комп’ютерів – звуки, які найбільше дратують працівників. Дія цих факторів підсилюється з віком – старшим людям важче працювати в таких умовах.
Крім того, в офісах відкритого типу знижується мотивація і задоволеність своєю роботою, усвідомлюється брак приватності, постійно чути чужі розмови – усе це негативно впливає на продуктивність.
Загалом, із 7000 досліджуваних працівників кожен в середньому 2,5 дні на рік був відсутній на роботі тільки через умови праці в їхньому офісі (найчастіше через температуру). А ті, що присутні в офісі за некомфортних для них умов, працюють не надто старанно. Дослідження показало, що покращення умов роботи в офісі може призвести до зростання продуктивності від 5% до 15%.