Минулого тижня компанія Pepsi запустила рекламне відео – яке наразі є 12-м найбільш вірусним рекламним відео усіх часів за версією viralvideochart.unrulymedia.com. Але увесь цей ролик – підробка.
За задумом, професійний автогонщик Джеф Гордон загримований під «звичайну» людину приходить дивитися потримані машини. Продавець пропонує йому тест-драйв, де Джеф спочатку ніби ледве рушає з місця – а потім виконує різні фігури вищого пілотажу. При цьому Джеф знімає на приховану камеру переляканого продавця – камера схована у банці від Pepsi:
Але це відео є підробкою, від початку і до кінця. Виявилося, що цей продавець – насправді актор, рік випуску автівки, названий в ролику, неправильний. Крім того, в інтер’єрі авто немає такої підставки, на яку Джеф прилаштував банку від Pepsi з вмонтованою відеокамерою. Двигун в ролику звучить як восьмициліндровий, насправді він точно шестициліндровий. Ну й головне – схоже, трюки виконував не сам Джеф Гордон, а інший автогонщик – Бред Ноффсінгер. Тобто гримують саме Джефа Гордона, і спілкується з продавцем теж він – але вів машину не він.
Але що цікаво, відмічає Businessinsider: абсолютно усім це байдуже. Відео все одно буде одним з найбільш вірусних рекламних відео усіх часів. Динаміка вірусності відео збереглася і після того як стало відомо, що це усе підробка.