Дитя́чий фонд ООН (ЮНІСЕФ, UNICEF) у Швеції розпочав кампанію з метою показати, що «лайки» та «перепости» в соцмережах нічого не дають нужденним дітям. ЮНІСЕФ просить тих, хто дійсно хоче допомогти, жертвувати гроші.
Кампаня складається з декількох відео. Наприклад, у цьому десятилітній Рахім боїться, що захворіє, як його мати, і тоді не буде кому доглядати за його молодшим братом. Він каже, що сьогодні ЮНІСЕФ у Швеції має 177 тис лайків у Facebook – а до літа сторінка, мабуть, набере 200 тис. «Тоді у нас все буде добре», – каже Рахім:
У цьому відео чоловік намагається розрахуватися лайками в ресторані:
Тут чоловік купує светр: «скільки він коштує?» – «3200 крон» – «а в лайках?»:
«Нам подобаються лайки і соціальні мережі можуть стати чудовим стартом для тих, хто хоче допомогти. Але за лайки ми не купимо вакцину», – коментує соціальну рекламу представник ЮНІСЕФ у Швеції.
«Лайкніть нас у Facebook і вакцину від поліомієліту отримає нуль дітей»: