Facebook оновив дизайн сторінок брендів для мобільної веб-версії та найновішого iOS-додатку. Оновлені сторінки невдовзі з’являться у Android-додатку, пізніше – у десктопній версії.
Новий дизайн ставить взаємодію зі сторінкою на перше місце, сам контент сторінки – на друге. У верхній частині сторінки користувачів спонукають лайкати, телефонувати, писати повідомлення, поділитися сторінкою, зачекінитись тощо. Нижче розташована мапа, а також рейтинг цієї локації із відгуками відвідувачів. Далі йде ряд зображень із цього місця – і лише потім ви побачите стрічку публікацій на сторінці:
Власникам сторінок не потрібно активувати новий дизайн. Адміністратори сторінок можуть, як і в десктопній версії, закріпити якусь публікацію у верхній частині сторінки, переходити між режимами перегляду як адміністратор і як користувач.
Схоже, Facebook виходить із того, що люди хочуть інформації для прийняття рішень «на ходу». Це ще один крок на шляху до ефективного пошуковика локальних бізнесів, де компанія зможе ефективно конкурувати з Yelp, Google Places, Foursquare, бізнескаталогами тощо.