Цього року кількість конкурсантів інтернет-премії PROpeller Digital виросла приблизно на 18% – повідомив продюсер Премії Ростислава Касьяненко. Сьогодні ж було опубліковано шорт-ліст премії.
У номінації «Вірусні форми» лідирують київські агентства PlusOne DA, Liquid7 та PRODIGI. А найбільша конкуренція традиційно розгорнулася в номінаціях «Комерційні веб-сайти», «Social media marketing» та «Інноваційні рішення».
У номінації «Social media marketing» змагатимуться українські PlusOne, GRAPE Ukraine, VGNC, Aimbulance, Optimum Media OMD, Brainberry Group, PRODIGI, SPN Ogilvy та російське RTA.
У шорт-ліст номінації «Комерційні веб-сайти» увійшли роботи агентств PRODIGI, Liquid7, Adpro, Vintage, SPN Ogilvy, Escape, ISD Group, а також російських компаній AGIMA, DDVB, Dr.Jung.
Фіналістами номінації «Некомерційні і соціальні проекти» стали українські агентства Yedynka Digital, СОХО, VGNC, Smartica/Skykillers і Glowberry. Пальму першості в «Медійній рекламі» тримають також українські диджиталісти: Optimum Media OMD, UaMaster і ISD Group.
В шорт-лісті «Мобільних компаній і інструментів» найбільше проектів у агентства СОХО. Крім того, у фінал пройшли проекти DDVB, Optimum Media OMD, Go Interactive! і LEAD9. У «Інших інструментах інтерактивних комунікацій» поборються Optimum Media OMD і PRODIGI, а також Escape, Glowberry і білоруський GETBOB.
Серед фіналістів номінації «Комплексна онлайн-кампанія» – українські PRODIGI, Aimbulance, New Strategies Group, і білоруський PRKVADRAT. За звання «Найінноваційнішого рішення» (що не укладається у вищеописані номінації) конкурують українські Adventa Lowe, Liquid7, GRAPE Ukraine, Aimbulance, First Interactive Outdoor і російське агентство qb – interactive.
Захист робіт фіналістів PROpeller Digital відбудеться 26 квітня.
Інтернет-премія PROpeller Digital відбувається щорічно, починаючи з 2003 року, в рамках YALTA Digital Forum. Цього року YALTA Digital Forum відбудеться 25-27 квітня.