Влітку Facebook запускає рекламні відео із автозапуском, які виринатимуть за межі стрічки новин у десктопній версії соціальної мережі. Facebook хоче продати перші чотири денні «абонементи» на таку рекламу за більш ніж $1 млн кожен.
У рамках цих одноденних кампаній рекламодавці можуть лише обрати аудиторію за віком і статтю – чоловіки чи жінки молодші чи старші 30 років. Така реклама триватиме 15 секунд і кожному користувачеві її показуватимуть максимум тричі на день. Facebook поки що відмовляється надавати коментарі з приводу такої відеореклами з автозапуском.
Businessinsider вважає, що Facebook таким чином хоче отримати значну частку телевізійних рекламних бюджетів, при цьому дати рекламодавцям можливість вимірювати повернення інвестицій. Facebook раніше уже заявляв, що їхня аудиторія користувачів, які одночасно перебувають на сайті, еквівалентна аудиторії трьох американських суперкубків (Super Bowl) щодня. Що робить соціальну мережу ідеальним місцем для запуску, наприклад, трейлерів нових фільмів.
Нагадаємо, експерти очікували появу такої реклами ще до весни цього року.