Facebook запустив «cost-per-action» (CPA) рекламу для окремих дій, яка доступна через рекламний API. Така модель ціноутворення (плата за дії) дозволить рекламодавцям визначити найважливішу для них бажану дію з боку користувачів і встановити ціну, яку вони готові заплатити за кожну дію такого типу.
Наприклад, замість платити за кожен клік (коли користувач подивився фото у повний розмір, залишив коментар, перейшов на сторінку бренду тощо) – тепер можна буде платити лише, наприклад, за безпосередньо лайки сторінки. Будь-які інші кліки, активності та взаємодія користувачів зі сторінкою не впливатиме на рекламний бюджет. Це убезпечить рекламодавця від ситуації, коли витрати на рекламу не приносять того, чого компанія дійсно хоче.
Наразі реклама з оплатою за дії доступна для таких дій: лайки сторінок, кліки за лінками та запити на отримання Facebook Offers. Але очікують, що Facebook додасть також інші дії до цього переліку – зокрема, встановлення додатків, перегляди відео, розшарення фото, Open Graph дії тощо.