За допомогою блогу можна ефективно розповідати про себе чи про свою компанію (PR, підвищення впізнаваності), закривати вакансії (HR-завдання) та продавати!
Про це на семінарі розкажуть чотири досвідчених блогера: Сергій Кокшаров (devaka.ru), Віктор Карпенко (SeoProfy.net), Катерина Дев’яткіна (ArtJoker) та Віктор Фомін (WebPromoExperts).
Важливість історій
На ринку зараз дуже багато однотипних пропозицій. Але на що ви будете орієнтуватися, коли вам запропонують два однакових товари за подібною ціною?
Швидше за все, на цікаву історію. Якщо перед вами два смартфони — цікавіше буде той, на який написали огляд: плюси-мінуси, як лежить у руці, скільки тримає батарея, якої якості екран. Людина все одно піде за цією інформацією в пошук; так чому не дати її відразу?
Якщо перед вами дві сукні — цікавіше та, у якій власниця магазину сходила на побачення; летюча хода, чоловіча посмішка, літній вечір, ліхтарики над головою в затишному кафе, терпке вино і дивовижний аромат бузку.
Історії та враження також дуже важливі для вибору послуг і товарів з великим чеком. Навряд чи ви одразу купуєте що-небудь за кілька тисяч гривень.
Користуючись нагодою, скажемо, що в школі WebPromoExperts, крім іншого, є тенісний стіл, кіт, а щосереди — безкоштовні вебінари (http://goo.gl/d4SC0).
Спочатку треба подумати. Дозріти. Вивчити людину (або людей), яка буде вам це продавати. Її особистость, досвід. Прочитати про неї … де?
Де прочитати, якщо вона про себе нічого не пише?
Говорячи про блоги, також потрібно згадати Author Rank
Що це таке?
Як пишуть останнім часом багато закордонних джерел (у тому числі, шановний SEOmoz), Google давно шукав технологію точної ідентифікації користувачів. Цікавих можемо відіслати до патенту Agent Rank (http://www.google.com/patents/US20070033168).
Профілі в соціальній мережі Google Plus — та сама ідентифікація. Пошуковик тепер може впізнавати авторів статей та розподіляти їх за ступенем впливу.
Якщо ви — популярний автор, а ваші статті читають, коментують, поширюють — то пошуковик буде вважати ваші статті на якусь тему більш корисними, ніж статті невідомих авторів. І, відповідно, ваші тексти будуть вище у пошуковій видачі.
Але головне, що потрібно — цікаві статті, цікаві статті і ще раз цікаві статті. Щоб було, що публікувати під вашим профілем.
Якщо ви їх не пишете (для себе або для своєї компанії) — саме час задуматися.
Про що семінар
Ми розповімо, як давати людям корисну і цікаву інформацію і, тим самим, завойовувати їх довіру. Що писати, як писати і як це поширювати.
Ми думаємо, що це буде цікаво співробітникам компаній, які відповідають за піар, і у яких стоїть завдання розповісти про компанію потенційним клієнтам.
Керівникам, які хочуть знайти перспективний спосіб конкуренції, тому що в стандартній рекламі конкурують тільки грошима.
Співробітникам HR-відділу, які хочуть знайти більш економні та ефективні способи залучати резюме.
Майбутнім журналістам і всім, хто хоче мати відношення до медіа-простору — вам вже зараз потрібно думати, як нарощувати письменницький авторитет і працювати з аудиторією.
І всім іншим людям, які хочуть виділитися з натовпу і заявити про себе. А також придбати багато друзів і наставників в інтернеті.
Якщо ви думаєте, що ви не письменник (-ця) і боїтеся порожнього листа — всього можна навчитися, повірте.
Лектори
Сергій Кокшаров. Веде блог devaka.ru про пошукові технології (7000 передплатників).
Віктор Карпенко. Засновник інтернет-агентства SeoProfy.ua, автор блогу SeoProfy.net (1600 передплатників) і ще декількох блогів, наприклад — жіночий кулінарний сайт з рецептами і оглядами.
Катерина Дев’яткіна, керівник відділу маркетингу студії ArtJoker. Кілька років веде популярний корпоративний блог.
Віктор Фомін, копірайтер школи WebPromoExperts. З 2011 по 2012 рік працював над блогом SEO-компанії Авеб (від 30 до 600 передплатників).
ПРОГРАМА І РЕЄСТРАЦІЯ
(Промо-код watcher — знижка 10%).