Компанія Google поділилася деякими даними щодо своєї рекламної мережі. Агентство Associated Press підрахувало, що до мережі входять близько 1,5 млн сайтів і рекламодавців.
За даними самого Google, в компанії працюють 20 600 людей, з них 12 200 – у США, і минулого року інтернет-гігант сгенерував економічну активність на $54 млрд.
Також стало відомо про те, як саме Google ділиться доходами від реклами. Так, партнери компанії, які розміщують блоки AdSense на своїх сайтах, отримують 68% виручки, і 51% – якщо реклама розміщена в результатах встроєного пошуку на їх сайтах.
Експерти сходяться в думці, що шлях на відкритість Google веде через тиск з боку антимонопольних органів влади, і це змушує компанію виглядати у більш позитивному плані.