Жіночий журнал Pink запустив сайт Pink Planet – digital-проект, який досить дивно виглядає у 21 столітті і чомусь називається «соціальною мережею».
Ось як виглядає головна сторінка «соціальної мережі для жінок», левову долю першого екрану займає реклама, яку важко назвати ненав’язливою:
Уляна Бойко, головний редактор журналу Pink, розповідає, що вони не намагалися зробити щось нове. Вони просто відкривають можливість для жінок користуватися багатьма послугами безкоштовно, отримувати подарунки і тестувати продукцію брендів-партнерів. Користувачі також можуть зареєструватися і потрапити на різні заходи – наприклад, допрем’єрний показ фільму. Яна Саливонюк, керівник проекту, стверджує, що «Pink Planet служить зв’язуючою ланкою між брендом і користувачем».
По суті, Pink Planet – це сайт, де ви можете залогінитися через ВКонтакте або Facebook (при першому логіні у вас попросять ввести свою електронну пошту). Після цього ви можете підписатися на бренди, які вам подобаються (так би мовити, «зафоловити» їх) – наразі представлено 19 брендів. Але підписуватися на них марно – бренди на Pink Planet нічого не пишуть:
Також ви можете пошукати щось для себе у «спецпроектах» – наразі ви побачите в цьому розділі 4 спецпроекти, але усі вони вже завершилися.
Організатори, мабуть, не читали визначення соціальної мережі як інтернет-сервісу – вона «дозволяє користувачам створювати публічну або напівпублічну анкету, складати список користувачів, з якими вони мають зв’язок та переглядати власний список зв’яків і списки інших користувачів». Тобто соціальна мережа має бути соціальною мережею – давати можливість користувачам «дружити» між собою, тобто утворювати якісь соціальні зв’язки.
На Pink Planet ви не можете утворювати зв’язків з іншими користувачами – тобто це вже аж ніяк не «соціальну мережа». Взагалі, Pink Planet – невдала і жахливо реалізована спроба організувати майданчик для комунікації з брендами, далека від інтернету й від сьогодення.