В березні наша компанія отримала запрошення взяти участь в ролі спікерів на конференції «Mobile & New Media», де за $1000 пропонувалось виступити з доповіддю та презентувати свої рішення:
Доклад , презентация продуктов и решений – 1000$
Включает следующие услуги:
• 25 минут презентации+5 минут ответы на вопросы
• размещение информации о докладчике с фото в каталоге форума
• размещение информации о компании в каталоге форума-выставки до 600 знаков
• размещение тезисов
• аккредитация докладчика
• размещение информации о докладчике на сайтах форума, pr-агентства.
• размещение анонса в Интернете
А ще пропонувались різні види спонсорства. Зокрема, генеральний спонсор заходу отримував можливість здійснити (ух!) ТРИ доповіді в прайм-тайм конференції.
Взагалі дуже смішна ситуація – учасники конференції платять гроші за участь в ній, і люди, які виступають – теж платять.
Ми звісно відмовились виступати на такій цікавій конференції, то ж потім до мене звернулись вже як до людини причетної до Watcher і великодушно запропонували виступити безкоштовно, але при цьому на Watcher мали вийти:
– анонс події
– банер на сайті
– 2-3 матеріали про партнерів
– розміщення новин про конференцію в соцмережах
З подивом для себе з‘ясував, що за кілька днів конференція таки відбудеться. І намагаюсь зрозуміти, як таке може бути? Це перенасичення ринку людьми, охочими почути щось про цифровий маркетинг? Красивий розвод?
А ще сьогодні згадав про те, що цього року відбудеться конференція «Інтернет Маркетинг в Україні». Ще кілька років тому це була напевно найкраща професійна конференція в сфері інтернет-бізнесу, але ріст конференцій IDCEE та iForum дещо затьмарив ІМУ. Так ось, конференція цього року буде відбуватись 23 травня, при тому, що з 23-го по 25-те травня Київський міжнародний фестиваль реклами проходитиме у Львові. КМФР – найбільша подія на ринку реклами в Україні, і хоча аудиторія ІМУ та КМФР перетинається не на 100%, та все ж багато учасників КМФР відвідують й ІМУ.
Якщо організатори цим не переймаються, значить в них є відчуття, що без проблем зможуть зібрати достатню кількість охочих відвідати конференцію. Як, до речі, і в організаторів «Mobile & New Media» теж здається все в шоколаді, не зважаючи на деякі тонкощі в організації події.
От я й думаю, чи не свідчить це про деяку перегрітість ринку – достатньої кількості спікерів нема, але охочих послухати більш, ніж достатньо?