Сервіс вимірювання впливовості користувачів соціальних мереж Klout запустив набір інструментів для брендів Klout for Business.
Klout for Business – це набір інструментів аналітики, які покажуть як і де впливові користувачі соцмереж взаємодіють із брендами в соціальних медіа. Маркетологи матимуть доступ до зручної панелі інструментів, де легко бачитимуть чи взаємодіють впливові користувачі соцмереж із вашим брендом саме там, де вони є найбільш впливовими. І, відповідно, якої взаємодії ви могли б досягнути за певних зусиль. Найважливіше, що маркетологи бачитимуть які теми ближчі лідерам думок – і зможуть зосередитись на цих темах. Ось як виглядає така панель інструментів:
Компанія таким чином хоче допомогти брендам і агенціям впорядкувати їх розуміння, управління і взаємодію з важливим сегментом «цифрового» населення – лідерами думок. Це має допомогти брендам побудувати відносини з впливовими користувачами соцмереж, які виходять за рамки моделі «рекламодавець – споживач».