26 березня у навчальному центрі WebPromoExperts стартує модульна програма з Інтернет-маркетингу.
Лектори:
• директор з розвитку WebPromo Антон Воронюк
• директор західного напрямку Юрій Тітков
• спеціаліст по роботі з західними клієнтами Ігор Яковець
Вартість програми 3400 грн (10 занять по 3 години). Промок-код watcher – знижка 10%.
Від організаторів:
У нашому центрі ми концентруємося на трьох основних напрямках інтернет-маркетингу – SEO, контекстній рекламі та веб-аналітиці. По кожному з цих напрямків є вузькоспеціалізовані курси для досвідчених користувачів.
Але нашою основою є курс «Як підвищити ефективність Інтернет-маркетингу?». Він об’єднує у собі лекції трьох вищезгаданих напрямків. На практичних кейсах розглядаються такі питання:
• Як за допомогою веб-аналітики виявити на сайті потенційних покупців?
• Як отримувати вдвічі більше заявок із сайту через контекстну рекламу при тому ж бюджеті?
• Як не загнати сайт під фільтр? Як отримувати з органічної видачі у кілька разів дешевший трафік, ніж з контексту?
Також нещодавно ми додали корисні новинки – лекції юзабіліті («коммерційний дизайн») та якісного піару у соціальних мережах.
Отже, наш курс це:
• 30 годин лекцій (вівторок і четвер, у зручний вечірній час);
• акцент на оцінці ефективності та оптимізації рекламних бюджетів;
• захист проекту (екзамен) на прикладі свого сайту, зворотній зв’язок від лекторів;
• ваучер на 600 грн для запуску кампанії AdWords;
• сертифікат про проходження курсів.
Кого зацікавить курс?
На сьогодні ми випустили вже більше 40 студентів по програмі інтернет-маркетингу. На наш курс записуються:
1. Досвідчені користувачі інтернет-магазинів, які знають, як рекламуватись в інтернеті і отримують віддачу, але відчувають, що можна вижати ще більше і хочуть дазнатись – як?
Відгук слухача: «Іноді я ловлю себе на думці, що якби я не поставив тут «пташку», бюджет міг бути витраченим даремно».
2. Власники інтернет-магазинів, які лише почали працювати і які хочуть дізнатись – з чого почати рекламу в інтернеті, як швидко працює той чи інший канал, як відслідковувати ефективність окремих дій і кампаній в цілому.
3. Співробітники компаній, які займаються інтернет-рекламою. Курс допомагає починаючим спеціалістами і людям, які далеко пішли в окремому напрямку (наприклад, контексті), але при цьому слабко орієнтуються у пошуковій оптимізації і хочуть заповнити «прогалини».
Відгук слухача: «Чим більше я працюю, тим більше усвідомлюю, що мені не вистачає знань та їх потрібно терміново отримати».
Важливо! Як ми казали, для досвідчених спеціалістів є окремі програми. Якщо ви реєструєтесь на курс інтернет-маркетингу, але помічаєте, що програма для вас залегка, ми можемо це обговорити і перевести вас на hard-версію аналітики, SEO чи контексту.
4. Підприємці, які ще мало (або хаотично) знайомі з інтернетом, але розуміють, що тут на них чекають гроші. Вони хочуть отримувати аудиторію, якій потрібний конкретний товар і бачити вимірювані результати, а не мучитись здогадками – спрацювало / не спрацювало.
5. Також реєструються всі, хто з різних причин зацікавився інтернет-маркетингом. Когось попросив керівник: «Подивись, що можна зробити з нашим сайтом?» А хтось побачив в інтернеті великий потенціал і бажає дізнатись, як просувати свої ресурси.
Нагадуємо:
Інтернет-маркетинг вигідний і з фінансової точки зору, і для особистого розвитку.
Глобально:
1.Це перспективна галузь економіки, яка швидко росте – більшість сфер життя за останні роки «оцифрувались».
2.З кожним роком все більше людей підключається до інтернету в Україні, Росії та інших ринках СНГ.
«За прогнозами Morgan Stanley, 2013 рік стане переломним для російського ринку інтернет-торгівлі, пише газета «Коммерсантъ». За оцінками банківських експертів, об’єм російського ринку електронної комерції виросте з 12 млрд доларів в 2012 році до 36 млрд доларів до 2015 року і досягне 4,5% загального обороту роздрібної торгівлі у країні»
Для окремої людини:
1.В інтернет-рекламі постійно виникають якісь нові тенденції, тут ніколи не сумно і постійно потрібно займатись саморозвитком.
2. У цю галузь тягнуться розумні, креативні, амбіційні люди.
3. Нікого не хвилює, який у вас диплом і де ви працювали, важливо тільки – чи є у вас розум і бажання самовдосконалюватись.
4. Можна швидко робити гарну кар’єру або заснувати власний стартап.
ПРОГРАММА
Программу дивіться на сторінці курсу (http://goo.gl/O3JIl).
Ціни і подробиці
Вартість навчання: 3400 грн.
Початок навчання: 26 березня.
Лекції проходять з 18:30 до 21:30 (з перервою на каву) кожен віторок і четвер. Ми формуємо невеликі групи до 25 чоловік.
Адреса: вул. Машинобудівна, 44 (м. Берестейська).
Знижки:
Промо-код watcher – 10%
Для 2-х людей з однієї компанії – 10%
Для 3-х людей з однієї компанії – 15%
Для тих, хто вже навчався у нас – 15%
Для клієнтів WebPromo – 20%
Будемо раді відповісти на ваші питання за телефоном: (093) 849 74 71
Нагадуємо, курс – це:
• 30 годин лекцій (вівторок і четвер, у зручний вечірній час);
• акцент на оцінці ефективності та оптимізації рекламних бюджетів;
• захист проекту (екзамен) на прикладі свого сайту, зворотній зв’язок від лектора;
• ваучер на 600 грн для запуску кампанії AdWords;
• сертифікат про проходження курсів.