Лондонська школа економіки та політичних наук опублікувала звіт про цінність соціальних медіа для новинних журналістів, згідно з яким Twitter виявився значно важливішим джерелом новин для репортерів за Facebook.
Автори звіту намагалися встановити що означають соціальні медіа для журналістики. Так, трафік на новинні сайти BBC з соціальних медіа з 2010 по 2012 роки зріс на 500%. Екаунт @BBCBreaking має більше 5 млн фоловерів. Автори дійшли висновку, що не користуватися соціальними медіа для журналіста наразі означає втратити можливість дати своїй аудиторії споживати інформацію у зручний для неї спосіб.
Стюарт Хьюджес із BBC розповідає, що доки якась історія надійде через агентства, такі як AP чи Reuters, вона вже часто стає відомою в подробицях через Twitter. Деякі репортери стверджують, що отримують близько 50% новин через Twitter. Хьюджес каже, що для нього це 80% – і лише 20% новин він отримує через новинні агентства.
В цей же час Facebook залишається майданчиком для обговорень та дискусій. Анна Доубл з Channel 4 ділиться, що у Facebook можна обговорити якусь тему, запитати щось і отримати відповіді. А Twitter більше придатний для того, щоб дізнаватися новини. Тобто для того, щоб журналіст бачив повну картину, він має бути у Facebook та Twitter. Джоанна Карр, редактор програми новин «PM» на BBC Radio 4 «ніколи не найняла би людину, яка не уміє користуватися Twitter».