Блоги – третє за впливовістю цифрове джерело, яке впливає на поведінку споживачів. На першому місці інтернет-магазини, на другому – сайти брендів. Після блогів за впливовістю йдуть Facebook, групи/форуми, YouTube, LinkedIn та інші:
Споживачі вважають огляди у блогах більш відвертими щодо товарів, послуг і брендів, більше їм довіряють. Часто споживачі читають відгуки у блогах перед тим як прийняти рішення про покупку.
Цікаво, що бренди виділяють близько 10% рекламних бюджетів на соціальні медіа, але 57% із них витрачаються на Facebook. За рекламними бюджетами блоги знаходяться аж на 4 місці після Facebook, YouTube та Twitter:
Крім того, 54% споживачів вважають (12% споживачів не згідні з цим твердженням), що менші спільноти є більш впливовими:
Відповідно, автори рекомендують сфокусуватися на на цінностях та розбудові сильних взаємозв’язків у середині спільноти, а також пропонувати класний контент – замість того, щоб ганятися за кількістю.