Семінар відбудеться в навчальному центрі з інтернет-маркетингу WebPromoExperts. Лектори — директор SEO-компанії PrimeADV та агрегатора партнерських програм PrimeLead Олександр Кулик та засновник CPA-мережі для інтернет-магазинів Володимир Сахаров.
Вартість семінару: 1200 грн (при оплаті до 11 березня). Читачам Watcher — знижка 10% з промо-кодом watcher.
Нові привабливі для українського ринку рекламні моделі — CPA, СPL, партнерський маркетинг
На українському ринку популярне просування сайтів в ТОП за вибраними ключовими запитами і запуск контекстних рекламних кампаній в Google. Цією послугою досі користуються більшість підприємців.
Однак не факт, що людина, яка перейшла з пошуку або клікнула по оголошенню, стане клієнтом бізнесу. Також складно підрахувати вартість одного клієнта.
Щоб відстежити дії користувачів на сайті, використовують веб-аналітику, яка чим далі, тим більше ускладнюється, але не дає відповіді на всі питання. Якщо користувач провів на сайті десять хвилин, вивчаючи сторінку, а потім вийшов, не зробивши заявку через форму на сайті — що в нього на думці? Він ще повернеться чи йому щось не сподобалося?
Тому виникають більш прості і привабливі для рекламодавців механізми — такі, як:
● СPA (оплата за дію);
● CPL (оплата за контактні дані клієнта);
● партнерський маркетинг (продаж ваших товарів зацікавленими веб-майстрами та іншими спеціалістами).
1. CPA може бути будь-якою корисною вашому бізнесу дією користувача — перехід, дзвінок, заявка, реєстрація, підписка на розсилку, скачування чогось і так далі.
Наприклад, ми витратили 100 грн на рекламу в AdWords. Коли користувачі переходять з AdWords на сайт, спеціальна система показує їм окремий номер телефону. Якщо нам надійшло 5 дзвінків, ми розуміємо, що цільовий дзвінок з AdWords обійшовся у 20 грн.
Готова дія, з яким можна працювати, привабливіше абстрактного кліка. Але, що важливо, оплата за дію НЕ скасовує необхідність SEO та контексту.
Вартість одного клієнта по СPA може у підсумку виявитися вище, ніж вартість клієнта зі стандартного пошуку. Оплата за дію — це додаткові продажі для магазинів, які вже добре освоїли потенціал пошукового трафіку, а тепер цим магазинам потрібні додаткові канали збуту.
Звичайно, щоб отримати гарантовану дію за максимально низькою ціною, потрібно пропонувати зрозумілий і вигідний товар, робити максимально продаючі сторінки, приводити на них тематичний трафік — наприклад, приводити на сторінку з послугою КАСКО власників автомобілів з автомобільного форуму.
Обов’язкова не тільки попередня робота, але й постійне «допилювання» вашої пропозиції, експерименти з різними джерелами трафіку.
2. CPL — це оплата за ліди, тобто, за контактні дані людини, яка:
● знаходиться на стадії вибору товару або послуги, з чим можна працювати («дочавлювати» email-розсилкою, наприклад);
● або прямо зараз хоче купити вашу послугу або товар.
На Заході лідами користуються дуже активно. Їх збирають і обробляють (або перепродають). Чим більше інформації має лід — тим він якісніший і дорожчий.
Уявіть, як приємно банку отримати заявку, де клієнт заповнив десять полів, вказав свої контактні дані і докладно розписав — яким банківським продуктом він хоче користуватися. Менеджеру залишається тільки передзвонити, все узгодити та підписати договір.
3. Партнерський маркетинг простіше описати на такому прикладі:
Є блог, де дівчина захоплено пише про красивий жіночий одяг, як правильно підібрати гардероб, останні модні новинки.
При цьому вона періодично радить в своїх оглядах те чи інше плаття, яке можна купити ось тут.
Посилання у тексті партнерське, позначене особистим кодом. Якщо відвідувач блогу переходить на сайт магазину і купує що-небудь, дівчина отримує від продажу певний відсоток.
Чому потрібно починати цікавитися CPA, CPL і партнерським маркетингом зараз?
У нас із зрозумілих причин (відставання законодавства, невелика кількість платіжних карток і т.д.) електронна торгівля рухається не так швидко, як в Америці. І довіра до покупок через інтернет виросла тільки за останні роки.
Але ми швидко наздоганяємо. У наступні кілька років ці моделі придбають в Україні велику популярність. Вже зараз деякі рекламні агентства єксперементують, починають пропонувати замовникам продаж цільових дій.
Яким сферам бізнесу може бути цікавий партнерский маркетинг:
● інтернет-магазинам;
● банкам;
● страховим компаніями;
● навчальним центрам;
● клінікам;
● інтернет-магазинам;
● туристичним операторам.
Важливо: модель CPA підходить бізнесам, які отримують основну частину заявок через інтернет.
Чим корисний семінар підприємцю:
Ви можете спробувати такий канал інтернет-маркетингу самостійно або поставити своєму підряднику такі умови.
Головне — ви повинні розуміти, як це працює, інакше не зможете повною мірою розібратися у всіх вигодах і недоліках такої схеми.
Семінар унікальний. Поки на ринку іншого такого немає.
Якщо ви дочитали текст до кінця і ви людина підприємницького спрямування, ми впевнені, що ви вже прокручуєте у голові різні варіанти — як використовувати оплату за дію для вашого бізнесу, де збирати ліди і яким популярним блогам запропонувати огляди ваших товарів.
Приходьте і отримайте практичний пакет знань, який допоможе вам обігнати конкурентів. 16-го березня ви будете вчитися, а 17-го вже можете впроваджувати.
Чим корисний семінар веб-майстру:
Лектори — Володимир і Олександр — відомі на ринку публічні люди з солідним портфоліо, які безпосередньо домовляються про цікавих Оффер з хорошими рекламодавцями.
Для новачка веб-майстра семінар, без перебільшення, буде дуже корисним.
Створіть сайт на цікаву вам тему (або під конкретного рекламодавця), радьте відвідувачам товари, отримуйте комісію за продажі. В Україні адекватних веб-майстрів, що працюють по CPA і цікавих рекламодавцю, ще не так багато. Ваш вихід!
Лектори
В інтернет-маркетингу більше 5 років. В останні 2 роки — керівник SEO-агенції PrimeADV. У серпні 2012 року запустив перший український агрегатор партнерських програм PrimeLead.com.ua.
Виступав з доповідями по лідогенераціі на Конгресі підприємців Прізма24, iCamp Lviv, конференції по лідогенераціі «Lead Generation 2012».
Тези:
● Лідогенерація — загальні поняття, відмінності від CPA;
● Кому підходить і не підходить лідогенерація;
● Плюси і мінуси лідогенераціі;
● Джерела трафіку в лідогенераціі;
● Технічний інструментарій — системи трекінгу, CRM, системи обробки і розподілу заявок;
● Відстеження дзвінків — навіщо, як і що з даними робити далі;
● Landing Page — що це і навіщо це потрібно;
● Кейси у різних тематиках.
Володимир Сахаров, SalesDoubler
Перший досвід в Інтернет-маркетингу отримав в компанії, яка працювала на Захід, в 2006 році. Потім за три роки отримав досвід роботи на всіх етапах веб-маркетингу: від медіабаїнгу і генерації трафіку до оптимізації конверсії, від банерної реклами до партнерського маркетингу.
Рік попрацював на українському ринку, займався розвитком українського юзабіліті-ком’юніті і знову повернувся на Захід, де отримав управлінський досвід і великий досвід роботи з аналітичними інструментами.
Тези:
● партнерський маркетинг і CPA — що це і в чому різниця?;
● учасники партнерського маркетингу;
● формула партнерського маркетингу;
● анатомія партнерської програми;
● оффер: готуємо за рецептами;
● веб-майстри: як правильно їх любити;
● звідки веб-майстри беруть трафік;
● інструменти ПМ для інтернет-магазинів та рітейлу;
● CPA-мережа у партнерському маркетингу;
● плюси та мінуси партнерського маркетингу для рекламодавців.
Вартість семінару:
● При оплаті до 11-го березня — 1200 грн;
● При оплаті до 15-го березня —1500 грн;
● Для клієнтів «Веб-Промо» — супер ціна 800 грн.
Оплата — готівковий або безготівковий розрахунок.