Дослідники зі Стенфордського університету встановили, що в середньому публікації користувача у Facebook бачить 35% його друзів, а протягом місяця хоча б одну їхню публікацію бачить в середньому 61% їхніх друзів.
Такі результати отримали в результаті дослідження 220 тис публікацій користувачів Facebook. Дослідники порівнюють публікації у соціальній мережі з промовлянням до аудиторії через фіранку: аудиторія залишається невидимою для користувача. Якщо у користувача більше друзів – більше людей бачитимуть його публікації. Але відсоток друзів, які бачитимуть публікації користувача, зменшуватиметься:
Дослідники презентуватимуть ці результати на науковій конференції наступного місяця. Нагадаємо, що в листопаді 2012 року Facebook запустив просування публікацій приватних екаунтів.