Підлітки стомились від Facebook, це більше не «круто», тепер «круто» сидіти в Instagram та Snapchat, – стверджує Businessinsider.
Елісон Шонтел у своїй статті виходить з того, що підлітки є гарним мірилом того, що «круто» («cool»). Відповідно, спостерігаючи якими додатками вони користуються і як взаємодіють з технологіями можна виокремити відповідні тренди.
Так, Адам Людвін запустив нещодавно додаток свого соціального фотоальбому. Перед запуском він показав додаток учасникам фокус-групи віком від 20 до 25 років – більшості з них не сподобалася надмірна прив’язка альбому до Facebook. «Нам набрид Facebook», – сказали вони Людвіну.
Генеральний директор Branch Джош Міллер нещодавно запитав у своєї 15-літньої сестри чи вона все ще користується Facebook. Вона відповіла, що намагається заходити до Facebook як можна рідше. Також їй набрид чат у Facebook: мовляв, як лише заходиш до чату – люди, з якими не хочеш говорити завжди одразу ж пишуть тобі. Джош стверджує, що підлітки наразі одержимі Instagram та Snapchat.
Facebook у своєму річному звіті також згадує про цю проблему: «ми вважаємо, що дехто з наших користувачів, особливо молодшого віку, активно користуються іншими продуктами та сервісами, які схожі чи заміняють Facebook». Деякі користувачі зменшують свою взаємодію з Facebook на користь, наприклад, Instagram.
Еліс Гамбургер із The Verge запитала кількох експертів чому Facebook це вже не «круто». Один із них стверджує, що підлітки шукають «чергову велику штуку» якою Facebook більше не є. Іншими словами, більше не круто показувати свої фотки друзям у Facebook. Тепер люди шукають більш інтимні місця щоб ділитися важливим з невеликою кількістю відібраних людей – як у Snapchat. А Facebook надто виріс щоб забезпечити такого роду приватність та інтимність.