На сайті Hopes&Fears вийшло інтервю з авторами спільноти MDK (vk.com/mudakoff), яка налічує майже 2 млн учасників та є одним з найчисельніших пабліків в соціальній мережі ВКонтакті.
Автори побажали залишитись неназваними, щоб уникнути помсти незадоволених користувачів – таке, за їх словами, уже відбувалось. “На вигляд це звичайні інтелігентні люди за 20 років”, – пише H&F. Паблік MDK відкрився у травні 2011 року, і сконцентрував свою увагу на висміюванні популярних тем, публікації демотиваторів, троллфейсів та інших прикольних картинок.
Рекламу хлопці почали розміщувати після того, як кількість підписників пабліка перевалила за 80 000. Зараз в MDK э три типи рекламних постів – за 8000 рублів (видаляється через годину), а також варіанти за 15000, 20000 і 30000 рублів (закріплення на весь день у шапці сторінки). Разом з спільнотами-супутниками реклама в пабліках приносить їм до $1 млн в рік.
За словами авторів, вони тісно співпрацюють з техпідтримкою ВКонтакті, а також мають цілий пул модераторів, які стежать за обговореннями. чистять коментарі та модерують контент від користувачів. Нова рекламна біржа від ВКонтакті їх не лякає – навпаки, вони вважають що обмеження до одного рекламного поста на день може торкнутись лише маленьких спільнот. MDK запустило власний додаток, який увійшов в топ завантажень App Store, і тепер має намір розвиватись поза межами ВКонтакті – автори розуміють, що бути залежним від когось шкодить їхньому бізнесу.