Російська газета “Мой район” (Санкт-Петербург) знайшла оригінальне вирішення проблеми відсутності інтерактиву в друкованих ЗМІ. Зокрема, пропонується метод публікації відео на сторінках газет.
Схема спирається на технологію QR-кодів, яка стає все більш популярною на смартфонах. “Мой район” пропонує публікувати на сторінках друкованих ЗМІ картинки з QR-кодами, сфоткавши які, читачі зможуть переглянути додатковий контент (наприклад, відео) на екрані свого смартфону або ПК (якщо вони використовували веб-камеру).
Газета також пропонує публікувати посилання на сайти рекламодавців у вигляді кодів-картинок, але поки невідомо, який саме ефект буде від такого розміщення.
QR-кодування (з англ. quick response) було винайдено у 1994 році японською компанією Denso-Wave, оскільки стандартний шртих-код уже не влаштовував зростаючі потреби індустрії. В одну таку картинку, яка може бути легко сканована будь-яким оптичним пристроєм, в тому числі й камерою мобільного телефону, може бути закодовано 2953 байти даних, що дозволяє зберегти в коді більше інформації. Зараз QR-коди широко використовуються в логістиці, а також активно впроваджуються серед новинок комп”ютерної техніки.