Офіційний твітер-екаунт мережі фаст-фудів Burger King зазнав злому від невідомого користувача, який перейменував сторінку в McDonald’s.
Західні медіа вже охрестили цей випадок «PR-disaster»: аватарка Burger King, як і ім’я, було замінене на логотип McDonald’s — головних конкурентів компанії. Невідомий зловмисник написав, що Burger King було продано McDonald’s, оскільки «воппер здувся». Воппер — це бургер-аналог БігМака.
Після цього він продовжив хазяйнувати в захопленому екаунті – постити різноманітні відеоролики з піснями афроамериканського характеру.
Через деякий час представники Burger King зв’язалися з адміністрацією Twitter і відновили доступ до свого екаунту, вибачившись перед фоловерами за неприйнятні твіти. Відповідальність за злом взяли на себе група хакерів Anonymous.