Компанія TNS з 1-го січня 2013 року запустила на комерційній основі проект дослідженню інтернет-аудиторії України – Content Meter. В рамках цього дослідження,TNS щотижня презентує рейтинг найпопулярніших статей та рейтинг найбільш цікавих тем в Уанеті.
В період з з 4 по 10 лютого ТОП-10 статей очолила новина на unian.net з назвою «Хорошковский вынужденно выехал из Украины». Її переглянули понад 32 тисячі разів. Разом з передруками, статтю на цю тему переглянуло 29799 українців (унікальних користувачів)
Найпопулярнішою темою минулого тижня став нещасний випадок з Олександром Пабатом. ЗМІ постійно публікували подробиці цієї справи, слідкували за процесом лікування і надавали свіжу інформацію від лікарів. Але все-таки увагу найбільшої кількості українців привернули до себе статті з новиною про саму трагедію. Подальший процес лікування зацікавив вже меншу кількість читачів.
Система ContentMeter окрім показників, традиційних для інтернет-вимірювальних систем та лічильників, дає можливість вимірювати контакти користувача з конкретним контентом: банерами, аудіо- і відео- рекламою, відео online і on-demand.
Рейтинг статті (GRP) визначається кількістю переглядів користувачами з України окремої статті та її передруків. Джерелом (оригінальною статтею) вважається найперша виявлена. Передруками, в цьому випадку, вважаються статті, у яких коефіцієнт подібності є більшим за 80%.
GRP5s – показує кількість користувачів, які залишилися на сторінці матеріалу більше 5 секунд.
Рейтинг найбільш цікавих тем визначається за Rch#(охопленням) статей, у яких коефіцієнт схожості становить більше 20%. При цьому враховуються як україномовні так і російськомовні статті на одну тему.
Rch#(охоплення) – показує кількість українських користувачів, які відвідали конкретну сторінку хоча б один раз. Вираховується як GRP/AF(середня частота контакту).
До речі, найцікавіші статті Уанету, які люди поширюють у Facebook, можна подивитись у нашому проекті 10Liked.