За даними Comscore, Яндекс обігнав Microsoft за кількістю десктопних пошукових запитів і став четвертим пошуковиком після Google, Baidu і Yahoo! Правда, у цій статистиці не враховані запити з мобільних пристроїв, частка яких швидко зростає, що робить її дещо вибірковою.
Comscore врахохував запити з ПК та ноутбуків до усіх сайтів і сервісів компаній. Тобто для Microsoft це не лише пошуковик Bing, але й microsoft.com та інші сайти компанії. Для Яндекс це не лише пошук – але й Авто, Фотки та інші сервіси.
У грудні 2012 року Яндекс опрацював 4,84 млрд десктопних пошукових запитів, у той час як Microsoft лише 4,47 млрд. У Яндексі вважають, що такий приріст відбувся за рахунок зростання аудиторії рунету, яка за даними TNS у 2012 році зросла на 17% і склала 42,2 млн користувачів. При цьому частка Яндекса на пошуковому ринку рунета не змінилася і за підсумками грудня склала 60,5%, на другому місці Google з 26,4%.
За даними Comscore серед 5 найбільших пошуковиків світу кількість десктопних пошукових запитів зросла лише у Яндекса та Baidu, на 28% і 13% відповідно (дані станом на грудень 2012 проти грудня 2011). Кількість десктопних пошукових запитів у Google протягом 2012 року знизилася на 10%, у Yahoo! на 19%, у Microsoft на 10%. В цілому кількість десктопних пошукових запитів у світі протягом 2012 року знизилася на 5%.
Варто зауважити, що у Google кількість мобільних пошукових запитів протягом 2012 року зросла більш ніж на 80%. Тобто без врахування мобільних пошукових запитів говорити про загальну динаміку та рейтинги пошуковиків недоречно.