Яндекс запустив ретаргетинг для показу об’яв у Рекламній мережі Яндекса (Рекламная сеть Яндекса, РСЯ), – повідомляє прес-служба Яндекс.Украина. Це дасть можливість рекламодавцям показувати спеціальні об’яви тим людям, які уже були на їхньому сайті. Рекламодавець може, наприклад, нагадати про свої послуги та запропонувати знижки постійним клієнтам.
Використовуючи налаштування ретаргетингу, можна показувати рекламу не усім відвідувачам свого сайту, а лише якісь групі. Наприклад, людям, які не завершили своє замовлення на сайті рекламодавця, можна запропонувати знижку на цей товар. А постійним клієнтам повідомити про нові надходження.
І в медійній, і в контекстній рекламі Яндекс використовує ретаргетинг власної розробки. Ретаргетинг базується на даних лічильника Яндекс.Метрики, який фіксує дії відвідувачів сайту. Наразі технологія перебуває в стані відкритого тестування, до якого може долучитися будь-який рекламодавець із Росії, України, Білорусі чи Казахстану. Для цього достатньо звернутися до вашого менеджера чи до служби підтримки Директа. Ретаргетинг у медійній рекламі Яндекс запустив у жовтні минулого року.