Facebook підбив підсумки IV кварталу 2012 року – щоденна аудиторія мобільних сервісів Facebook вперше перевищила аудиторію десктопних користувачів, які заходять через веб-браузери.
Загалом, в грудні 680 мільйонів користувачів заходили на сайт через мобільний телефон, з них 157 мільйонів – виключно через мобільний. Тобто близько 520 мільйонів користувались як мобільною, так і десктопним доступом.
В цілому активна аудиторія Facebook в грудні 2012 року складала 1,06 мільярда – за минулий рік вона зросла на чверть. Позначку в мільярд користувачів соціальна мережа подолала ще у вересні.
Швидко зростають і доходи компанії від реклами на мобільних пристроях. Якщо в ІІІ кварталі 2012 року мобільна реклама генерувала лише 14% загальних доходів від реклами, то в IV кварталі ця частка зросла до 23% – це близько $305 млн (загалом на рекламі Facebook в останньому кварталі заробив $1,33 млрд)
За словами засновника Facebook Марка Цукерберга, наступною метою для соцмережі є реалізація концепції «mobile – first» – створення продуктів, що заточені під мобільні пристрої.