Twitter запустив мобільний сервіс Vine, який дозволяє користувачам створювати і поширювати короткі (до 6 секунд) циклічні відео, схожі на GIF-зображення.
Twitter придбав компанію Vine, але для того, щоб користуватися цим мобільним додатком, вам не обов’язково мати екаунт у Twitter. По суті, Vine – самодостатня мобільна соціальна мережа, де користувачі мають власні профілі, можуть фоловити одне одного, лайкати та коментувати відео одне одного, а також знаходити і переглядати відео за хеш-тегами:
Ось як виглядає таке циклічне коротке відео у Twitter:
mixing gnarly basslines today vine.co/v/b55LOA1dgJU
— The Glitch Mob (@theglitchmob) January 23, 2013
Бренди вже розпочали експериментувати із 6-секундними креативними циклічними відео:
Celebrating Beer Can Appreciation Day. vine.co/v/b5dg3XQH1vi
— Urban Outfitters (@UrbanOutfitters) January 24, 2013
When you eat @moose_tracks, The Moose is proud. #vine vine.co/v/b5UjnWzD6iz
— Moose Tracks(@Moose_Tracks) January 25, 2013
We made a @vineapp Vine video of Red Vines. #Vineception vine.co/v/b5D7vzrz6OY
— Red Vines (@RedVines) January 25, 2013
Мобільний додаток Vine ви можете завантажити у App Store, наразі він доступний для iPhone та iPod touch.