Всі ігнорують рекламу на Facebook, чи не так? Виявляється, що ні. Видання BusinessInsider демонструє, куди насправді спрямовані погляди користувачів, коли вони дивляться на Facebook-сторінку.
Практично кожне оголошення «впадає в око» користувачам Facebook, повідомляє EyeTrackShop, компанія з маркетингових досліджень, яка вивчає, куди насправді спрямовані очі користувачів, коли вони дивляться на рекламу.
Ця «теплова карта», показує, що «Page Post Ads», які є новою формою реклами і які з’являються в стрічці новин користувача, а не демонструються на боковій панелі сторінки, є на 200% більш «видимими», ніж стандартна реклама.
«Page Post Ad привертають 92% погляду користувача, це майже вдвічі більше в порівнянні з видимістю стандартного оголошення Facebook, яке привертає погляди тільки 46% уваги користувачів», – відзначають спеціалісти EyeTrackShop. З огляду на це, Page Post Ad є більш ефективним і менш дорогим видом реклами в соціальній мережі.
Інші дослідження візуальної продуктивності реклами, здійснені EyeTrackShop, показали, що близько 50% усіх онлайн-показів реклами ніколи не були переглянуті.