«Хештег» став словом року, на думку представників Американської діалектологічної спілки (American Dialect Society, ADS).
Слово «хештег» стало поширеним явищем в онлайн-спілкуванні, це слово створювало актуальні тренди, за допомогою хештегів поширювалися короткі вірусні повідомлення, тому це слово значним чином вплинуло на життя суспільства у 2012 році. Згідно з умовами голосування і правилами Американської діалектологічної спілки, словом року може бути визнане те слово, яке найбільше вплинуло на життя американського суспільства за останній рік.
Крім «хештегу» право називатися словом року виборювали також такі слова як скорочення YOLO (You Only Live Once, «Живемо один раз»), вислів «Gangnam style», фрази «фіскальний обрив», «рівність шлюбів», «47 відсотків» (таку кількість прихильників Барака Обами кандидат в президенти США Мітт Ромні в передвиборчій промові назвав «нахлібниками»).
В 2012 році слово року визначалося уже у 23й раз. У 2011 році словом року було названо «occupy», в 2010 році – «app» («додаток»), в 2009 році – «tweet» (писати в твіттер).