Представляємо вашій увазі 25 трендів інтернет-маркетингу в 2013 році за версією сайту seoptimise.com:
1. Твердження «контент рулить» поступово витіснятиметься твердженням «контекст рулить». Наприклад, ваш сайт може мати незрівнянні тексти з описом піци. Але якщо людина хоче замовити піцу о першій ночі – її не цікавить увесь цей контент. Тому бренди мають зосередитись на кращому розумінні «контексту» і керуватись цим розумінням при створенні контенту.
2. На шляху забезпечення контексту контентом усе більшого значення набуватиме семантична розмітка. У вищенаведеному прикладі пошуковики можуть знайти усі піцерії неподалік користувача, вираховуючи відстань за їхніми адресами, і відобразити які з них відчинені о першій ночі, виходячи із годин роботи піцерій. Уявіть собі, що пошуковик знає ваші гастрономічні уподобання і відображає лише підходящі для вас заклади. Семантична розмітка допомагає пошуковикові робити судження про вас. У 2013 році все більше і більше оптимізаторів включатимуть семантичну розмітку до процесу оптимізації.
3. Якісний контент, якого потребує аудиторія, створюватимуть ті, хто будуть враховувати таку чи подібну модель створення контенту, зосередженого на споживачеві:
Процес прийняття рішення про покупку |
||||
Означення проблеми | Порівняння рішень |
Порівняння постачальників |
Затвердження рішення |
|
Персона 1 | Контент? | Контент? | Контент? | Контент? |
Персона 2 | Контент? | Контент? | Контент? | Контент? |
Персона 3 | Контент? | Контент? | Контент? | Контент? |
Персона 4 | Контент? | Контент? | Контент? | Контент? |
Ключове запитання в тому, які інформаційні потреби своїх клієнтів ви будете задовільняти на різних етапах покупки.
4. Відношення до візуального контенту (відео, зображення, ілюстрації, анімація, інфографіка) зміниться: замість «це гарно мати серед маркетингових матеріалів» візуальний контент стане ключовою стратегією в завоюванні та нарощуванні залученості клієнтів за різними цільовими аудиторіями.
5. Креативні команди будуть розширюватися, туди увійдуть також веб-девелопери, діджитал-експерти та залучені ззовні експерти залежно від цілей проекту.
6. Все більше і більше SEO агентств розпочнуть стратегічну співпрацю з PR та креативними агентствами з метою підвищення впливу на клієнтів.
7. Мобільні маркетингові стратегії стануть ключовим каналом залучення нових клієнтів, особливо для місцевих і малих бізнесів.
8. Зі зростанням розмаїття різних пристроїв, з яких люди споживають контент, до веб-сайтів впроваджуватиметься адаптивний дизайн (responsive web design).
9. У 2013 році зросте здатність Google відповідати на складні запитання.
10. Бізнеси почнуть сприймати свої Google+ стратегії значно серйозніше. Це допоможе їм уніфікувати усі їхні окремі кампанії за допомогою сервісів Google.
11. Важливість Google+ зросте не лише для бізнесу, але й для звичайних користувачів.
12. Разом зі зростанням використання смартфонів буде зростати віра в email-маркетинг як інструмент залучення дових клієнтів.
13. Вартість SEO послуг зростатиме через ускладнення галузі та оновлення пошукових алгоритмів.
14. Користувачі далі матимуть суперечливі потреби. З одного боку, вони хочуть персоналізованих спеціалізованих сервісів та продуктів. З іншого боку, буде зростати їхній дискомфорт від усвідомлення кількості персональних даних, відомих компаніям.
15. Google продовжить збирати все більше і більше персональних даних через Google+ та Gmail.
16. Маркетологи будуть реалізовувати мульти-екранні перспективи. Залежно від взаємодії споживачів з різними пристроями, маркетологи будуть фокусуватися на специфічних для різних каналів комунікацій маркетингових стратегіях та контенті.
17. Компанії будуть витрачати більшу частку маркетингових бюджетів на онлайн-аналітику для вивчення поведінки споживачів у офлайні. Маркетологи докладатимуть багато зусиль щоб помістити цифровий вплив до загальної маркетингової стратегії у правильній пропорції та відповідно до контексту.
18. Маркетингові команди, особливо у галузях, які повільно розвиваються, будуть прогресувати від цифрових експериментів до власне визначення їхньої цифрової маркетингової стратегії.
19. Більш просунуті команди будуть шукати шляхи вирішення складніших задач з узгодження та інтеграції діяльності на рівні організації з метою отримати більш кумулятивний вплив на свою аудиторію.
20. Бренди продовжать розбудовувати спільноти в соціальних медіа та на блогоплатформах. Ми все частіше будемо чути про роль «ком’юніті менеджера».
21. Зростаючі діджидал-маркетингові зусилля вимагають безперервного колективного управління – дещо, що деякі компанії розробили і підтримують на даний момент. Цінності, зруйновані цим невдалим підходом, хоча їх важко оцінити, потенційно дуже значні. В результаті деякі компанії будуть вживати заходів з реструктуризації внутрішніх команд.
22. Компанії на шляху до структурних змін будуть шукати людей, які візьмуть на себе відповідальність за виконання процесу і зможуть поєднати розрізнені функції: контекстна реклама, онлайн спільноти, корпоративний веб-сайт, реклама, соціальні медіа та блоґінг, SEO.
23. Телевізійна реклама далека від смерті. Навпаки, телереклама почне містити все більше і більше соціальної інтеграції. Телереклама також почне враховувати досвід «другого екрану» – де будуть просуватися додатки телепрограм для смартфонів чи планшетаів, а також будуть спонукатися обговорення в соціальних мережах. Маркетологи будуть створювати контент, який органічно житиме на різних екранах.
24. Зростатиме роль соціального маркетингу. Компанії будуть намагатися вибудовувати свої бренди із врахуванням соціальних проблем та соціальних кампаній.
25. Facebook, нарешті, сформується як еко-система. Компанії будуть змушені купувати Facebook-рекламу для розбудови і досягнення своєї аудиторії.
Як ви думаєте, чи актуальні ці прогнози для України?