Місяць тому Facebook змінив вигляд рекламної публікації сторінки для відображення не прихильникам сторінки. Тепер така публікація отримуватиме більше лайків, коментарів та шейрів, – але менше спонукатиме лайкнути саму сторінку.
Раніше користувачі, які не є прихильниками вашої сторінки, бачили кнопку «Like» безпосередньо в рекламному повідомленні. Тепер, замість пропонувати лайкнути вашу сторінку, така реклама закликає користувача до взаємодії з безпосередньо публікацією, яка рекламується:
Так, раніше для сторінки одного із продавців мобільних телефонів page post ads приносили 60% усіх проплачених нових лайків. Після зміни формату відображення рекламного повідомлення цей показник знизився до 3.6%. В середньому CTR (коефіцієнт клікв) таких повідомлень знизився з 2.52% до 0.62%. Конверсія кліків у лайки знизилася з 12.8% до 6.5%. Середні витрати на залучення одного нового прихильника сторінки зросли на 270%.