ВКонтакте запускає централізований продаж рекламних інтеграцій в додатках. Під інтеграцією розуміється тимчасове брендування елементів додатку або зміна ігрової механіки та дизайну гри на замовлення рекламодавця.
Залежно від типу механіки усі інтеграції ділитимуться на оферні та медійні. Оферна інтеграція передбачатиме винагороду для користувача за вчинення дії чи послідовності дій, визначених рекламодавцем. Медійна інтеграція передбачатиме тимчасове брендування елементів додатку без прив’язки до дій користувача.
Ціноутворення при розміщенні інтеграції буде фіксованим: за вчинення цільової дії в оферній інтеграції – 30 російських рублів (майже $1) без ПДВ, за середньодобового відвідувача додатку при проведенні двотижневої медійної інтеграції – 20 російських рублів без ПДВ.
З 1 січня усі нові замовлення на інтеграції в додатках будуть здійснюватися централізовано через ВКонтакте. Однак, узгоджені в 2012 році проекти можуть бути реалізовані до 28 лютого 2013 року в рамках існуючих домовленостей між рекламодавцями, агентствами і розробниками. Усі рекламні агентства, які запускали проекти на ринку інтеграцій до 1 березня 2013 року, продовжать свою діяльність в рамках нової уніфікованої схеми. Розробники і рекламодавці, які бажають скористатися можливістю інтеграцій в додатках, можуть звернутися за адресою special@corp.vk.com.