Цього року ринок інтернет-реклами виросте на 20%, в той час як ринок реклами в друкованих медіа – лише на 10%. Така думка була озвучена низкою експертів в рамках 42-го Всесвітнього рекламного конгресу.
“Нам потрібно еволюціонувати від чистої реклами до процесу надання послуг, враховуючи все різноманіття каналів передачі інформації – це соціальні мережі і багато іншого. Світ змінюється, і ми повинні вміти змінюватись разом з ним – чим швидше, тим краще”, – RBCdaily наводить слова Лоренса Боскетто, президента маркетингового агентства Draftfcb.
За даними Yahoo, людство проводить в інтернеті 27 млрд годин щороку, і цей показник збільшується на 20% в рік. “Споживач переїхав в інтернет, і, відповідно, соціальні медіа і рекламодавці повинні використовувати цю можливість, щоб розвивати їх комунікації і їх бізнес”, – сказав Алан Рутерфорд, президент Міжнародної рекламної асоціації (IAA).