Всеукраїнська рекламна коаліція оприлюднила дані свого щорічного рейтингу українських інтернет медіа-агенцій. Формування рейтингу відбувалось з залученням експертів ринку на основі річних білінгів агенцій.
Billing, млн грн |
Агентства |
|
I |
55+ |
AdPro, Netpeak, OptimumMedia, Promodo |
II |
30 – 50 |
Advert.UA, Brainberry, ITCG, |
III |
15 – 18 |
AdWork, Escape, UA Master |
IV |
10 – 12 |
COXO, Mediacom (Atlantic Group), NEOS, TMGU |
V |
3 – 5 |
Digibrand, МАГ/FCBi, Smartica/Skykillers |
Підхід до формування рейтингу:
– під білінгом розуміється сума «керованих» агенцією клієнтських рекламних бюджетів, тобто в це поняття включений не лише безпосередньо грошовий обіг агенції, але і бюджети, які агенція тільки планує, а купівлю клієнт здійснює
– оцінка білінгів не ґрунтується на офіційних фінансових даних, а проводиться шляхом опитування експертів і аналізі непрямих показників (число співробітників, список клієнтів, проведені кампанії, активність на майданчиках і так далі)
– білінги агенцій включають не лише українських рекламодавців, але і обороти агенцій при роботі з клієнтами інших країн, тому підсумовування білінгів з точки зору зіставлення з обсягом рекламного ринку України не цілком релевантне
– з причини неможливості провести точну експертизу реальних грошових обігів агенцій (бюджетів рекламодавців) в рейтингу цього року агенції розподілені по ешелонах і не мають конкретних індивідуальних ранків
– усередині свого ешелону агенції розташовані в алфавітному порядку.
У рейтинги інтернет медіа-агенцій в 2012 році за пропозицією Комітету Digital агенцій України (UDAC), включені агенції, що спеціалізуються не лише на медійному контексті, але і на пошуковому.