Бізнесмен Річард Бренсон став найвпливовішим користувачем в соціальній мережі LinkedIn – число його читачів перевищило мільйон.
Засновник компанії Virgin, бізнесмен Річард Бренсон (Richard Branson) став найбільш впливовим користувачем в соціальній мережі LinkedIn. Кількість читачів його сторінки перевищила 1 млн чоловік. Цей показник став рекордним для соціальної мережі.
Друге місце після Річарда Бренсона за цим показником посідає президент США Барак Обама. Однак його відставання від Бренсона досить суттєве – у Обами в LinkedIn всього близько півмільйона послідовників.
Один з топ-менеджерів LinkedIn повідомив, що Річард Бренсон популярний серед широкого спектру користувачів – від підприємців до фахівців з персоналу, а шанувальники Бренсона живуть на усіх континентах окрім Антарктики.
Однією з причин популярності Річарда Бренсона є те, що бізнесмен регулярно публікує у своєму екаунті в соціальній мережі рецепти свого успіху в бізнесі, дає поради про те, як поєднувати бізнес з особистим життям. В якості прикладів цікавого контенту від Річарда Бренсона можна привести матеріал про п’ять кроків у створенні бізнесу, який був прочитаний більше 500 тис разів, а стаття «Щастя – мірило успіху» зібрала майже 3,5 тис коментарів.
На початку листопаду ділова соціальна мережа LinkedIn запустила програму Influencer, в рамках якої користувачі сервісу отримали можливість підписуватися на оновлення найавторитетніших членів соціальної мережі. За цей час в програмі Influencer зареєструвалися близько 6 млн чоловік.